3. Wall Posts


 
  1. සාමාජිකයෙකුට තම ගැටලු ඉදිරිපත් කිරීම සඳහා Wall Posts භාවිතා කළ හැක. එහිදී ගැටලුව ඍජුව, සංක්ෂිප්තව, හොඳින් වැටහෙන අයුරින් ඉදිරිපත් කළ යුතුය.
  2. සාමාජිකයෙකුට යම් වෙබ් අඩවියක හෝ බ්ලොග් අඩවියක ඇති තොරතුරු අනෙකුත් සාමාජිකයින් සමග බෙදා හදා ගැනීම සඳහා Wall Posts භාවිතා කළ හැක. මෙහිදී අදාල වෙබ්/බ්ලොග් අඩවියේ ඇති එම තොරතුර පිළිබඳ කෙටි විස්තරයක් සහිතව Link එක යෙදිය හැක.
  3. සාමාජිකයින් විසින් තාක්ෂණික නොවන වෙබ් අඩවි, බ්ලොග් අඩවි යනාදිය සහ Fan Pages, Groups, Profiles හා සමූහයේ අරමුණින් බැහැර කිසිදු දෙයක් Post නොකළ යුතුය.
  4. සාමාජිකයින් විසින් කිසිදු විටකත් ප්‍රචාරණය සහ ප්‍රසිද්ධිය ලබාගැනීමේ අරමුණින් (Like, Share, Advertising etc.) Post නොකළ යුතුය.
  5. Post යන්නට Photo, Video, Link, Doc සහ Eventsද ඇතුළත් වේ.
  6. වෙළඳ දැන්වීම් පළ නොකළ යුතුය. 
  7. පුද්ලික දුරකථන අංක යනාදිය පළ නොකළ යුතුය.
  8. පරිගණක උදවු සමූහය තුළ පූජ්‍ය පක්ෂය, බාල - තරුණ - වැඩිහිටි සියලුම වයස් කාණ්ඩ නියෝජනය වන බැවින් කුමන හෝ දෙයක් පල කිරීමේදී වුවද සුහද, විනයගරුක, සභාවකට උචිත භාෂා රටාවක් භාවිතා කිරීමට සාමාජිකයින් විසින් සෑම විටම වග බලා ගත යුතුය. (සුහද ආමන්ත්‍රණය “පරිගණක උදවු“ තුළ විශේෂයෙන් රැකගත යුතු වටිනාකමකි).
  9. සාමාජිකයෙකු විසින් කරන Post කිරීමක් පිළිබඳ “පූර්ණ වගකීම“ එම සාමාජිකයා සතුවේ.
  10. සමූහයේ ක්‍රමවත් භාවයට හානියක් වන ඕනෑම පෝස්ට් එකක් ඇඩ්මින් මඬුල්ලේ සාමූහික තීරණයකට අනුව ඉවත් කිරීම සඳහා ඇඩ්මින් මඬුල්ල සතු “පූර්ණ හිමිකම“ අභියෝගයට ලක් කළ නොහැකිවේ.